Prof. Dr. M. Yaman Öztek

Galatasaray Üniversitesi
E-Posta:
Telefon:
Faks:    
Dahili:   274
Ofis No.:   329
Doktora Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama Anabilim Dalı 1989
Yüksek Lisans İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı 1984
Lisans Marmara Üniversitesi, İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü 1980
Lise Saint Joseph Fransız Lisesi, İstanbul 1975
Profesör Galatasaray Üniversitesi, İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı 2003-...
Doçent Galatasaray Üniversitesi, İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı 1997-2003
Yardımcı Doçent Galatasaray Üniversitesi, İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı 1994-1997
Araştırma Görevlisi İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama Anabilim Dalı 1981-1982
Çengel Özgür, Öztek Mehmet Yaman,  "Competitive Marketing Strategies in the Turkish Real Estate Sector and A Research Model.",  Academic Journal of Information Technology,  6(13),  7- 24,  (2014).
Çengel Özgür, Öztek Mehmet Yaman,  "A research Oriented Framework for the Development of Marketing Strategies in the Turkish Construrtion Sector",  Academic Journal of Information Technology,  5(12),  7-24,  (2014).
Çengel Özgür, Öztek Mehmet Yaman,  "The Formation of Green Buying Strategy on the Scope of Consumer Decision Making Behavior",  Academic Journal of Information Technology,  4(11),  7-17,  (2013).
Öztek Mehmet Yaman,  "Performans Ölçümünde Esas Alınan Ölçütler",  Öneri,  (23),  19,  (2005).
Öztek Mehmet Yaman,  "Reklam Etkinlikleri Açısından Post Testlerin Önemi ve Uygulama",  Yönetim Dergisi,  (16),  3,  (2005).
Öztek Mehmet Yaman,  "Soru Formu Yazmanın İncelikleri",  Yiğit Okur'a Armağan,  (3),  327- 340,  (1997).
Öztek Mehmet Yaman,  "Uluslararası Pazarlara Giriş",  Coşkun Kırca'ya Armağan,  (2),  307- 314,  (1996).
Öztek Mehmet Yaman, Çengel Özgür, Akturan Ulun,  "Tüketici Davranışı ve Ekmek Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma",  Türkçe(Bilimsel Kitap),  Bigart Yayınları,  Sayfa Sayısı 75,  (2008).
Öztek Mehmet Yaman, Çengel Özgür, Akturan Ulun,  "Yanal Pazarlama ve Fonksiyonel Gıda Sektöründe Bir Araştırma",  Türkçe(Bilimsel Kitap),  Bigart Yayınları,  ,  (2008).
Öztek Mehmet Yaman, Çengel Özgür, Akturan Ulun,  "Hizmet Pazarlaması ve Bireysel Emeklilik Sektöründe Bir Araştırma",  Türkçe(Bilimsel Kitap),  Bigart Yayınları,  ,  (2008).
Öztek Mehmet Yaman,  "La Publicité média une étude sectorielle",  Fransızca(Bilimsel Kitap),  ,  Sayfa Sayısı 289,  (2002).
Öztek Mehmet Yaman,  "İhracatta Deniz Tasımacılıgının Önemi",  Türkçe(Bilimsel Kitap),  Der Yayınları,  Sayfa Sayısı 85,  (2002).
Çengel Özgür, Öztek Mehmet Yaman,  "Consumer Oriented online Retail Delivery Strategies.",  IX.th International Logistics and Supply Chain Congress,  ,  (2011).
Öztek Mehmet Yaman, Çengel Özgür,  "The Formation of Green Buying Strategy on the Scope of Consumer Decision Making Behavior",  IX.th International Logistics and Supply Chain Congress,  ,  (2011).
Öztek Mehmet Yaman, Çengel Özgür,  "Marketing Strategies in Turkish Construction Sector",  14th ASBBS International Conference,  ,  (2011).
Öztek Mehmet Yaman, Çengel Özgür,  "Competitive Trends in the Turkish Real Estate Sector and Marketing Strategies",  14th ASBBS International Conference,  ,  (2011).