Pr. Banu Müjde Karsak

Université Galatasaray
E-Mail:
Téléphone:
Fax:    
Interne:   1320
Bureau No.:   C329
Doctorat Université Istanbul, Institut des Sciences Sociales (Relations Publiques) 2004
Master Université Marmara, Institut des Sciences Sociales (Relations Publiques) 1998
Licence Université Istanbul / Langue et Littérature Française 1995
Membre du Conseil Administrative de la Faculté Faculté de Communication, Université Galatasaray 2018-
Membre du Conseil de la Faculté Faculté de Communication, Université Galatasaray 2017-
Chef de cursus Methodes de Recherches 2017-
Directrice GSÜSEM 2013-2018
Vice Directrice GSU MEDIAR 2008-2017
  • Communication Organisationelle
  • Réputation de l'Entreprise
  • Responsabilité Sociale des Entreprises
Banu Karsak,  "Usage of Cell Phones by Children: A Qualitative Research in Turkey",  Online Journal of Communication and Media Technologies Special Issue,  ,  160-170,  (2016).
Nazlı Aytuna, Banu Karsak, Esra Albayrak ,  "A Proposed Model for The Turkish Political Parties Wes Sites' Efficiency: An Integrated Method Using Analytic Hierarchy Process",  International Journal of Information Technology and Business Management,  Vol.8,  55-72,  (2012).
Turhan Erkmen, Jale Minibaş, Banu Karsak,  "Kadın Yöneticilere İlişkin Sosyal Temsiller: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir İnceleme",  letiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  15,  45-58,  (2011).
Banu Baskan Karsak,  "Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği",  Marmara İletişim Dergisi,  15,  113-120,  (2009).
Banu Karsak,  "Web Sitelerinin Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirilmesi: En Beğenilen 20 Şirket Üzerine Bir Analiz",  etiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  9,  165-180,  (2008).
Banu Karsak ve Halime Yücel ,  "e couple homme et femme dans les publicités de parfums occidentaux en Turquie: essai d’analyse sémiotique",  ignes, Discours et Sociétés,  ,  ,  (2008).
Banu Karsakletiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  "Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından ‘Arçelik’ firması Örneğinde Web Sayfası İncelemes",  letiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  1,  99-114,  (2005).
Banu Karsak,  "Kurumsal İletişim",  Kurumsal İletişim,  Beta,  ,  (2016).
Banu Karsak (Ed.),  "Kurum Kültürü ve Kurumsal İletişim İçerisindeki Yeri ",  Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim,  Beta,  29-36,  (2015).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "Crisis Communication on news portals: Onur Air",  Mass Media Research: International Approaches Yorgo Pasadeos, Dimitra Dimitrakopoulou (Eds.),  Athens Institute for Education and Research,  133-140,  (2006).
Banu Karsak ve Gaye Aslı Sancar,,  "Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma",  International Conference on New Trends in Communication,  303-312,  (2017).
Banu Karsak,  "Modern Yaşamın Vazgeçilmezi: Cep Telefonu” Çocukların Medyayı Alımlama ve Kullanım Biçimleri Araştırması Projesi",  Uluslararası Çocuk ve Medya Kongresi,  138-146,  (2013).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "New Marketing Public Relations Trend. Customer As a Business Partner in Corporate Innovation Strategies",  4th International Conference on Industry, Engineering and Management Systems,  194-203,  (2008).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "How Chinese Toys Managed Crisis Communication In Turkey?",  12th International Conference on Reputation, Brand, Identity & Competitiveness,,  ,  (2008).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "An evaluation of customer oriented campaign management on value-enhancing relationships",  2th International Conference on Industry, Engineering and Management Systems,  387-396,  (2006).