Akturan Ulun,
"Why Consumers Love Brands?",
International Journal of Economic Behavior,
6,
21-30,
(2016).
|
Akturan U., Oğuztimur S.,
"Synthesis of City Branding Literature (1988-2014) as A Research Domain",
International Journal of Tourism Research (SSCI),
18,
357-383,
(2016).
|
Akturan Ulun, Oğuztimur Senay,
"Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar / Content and Development of City Branding: Different Disciplines, Different Approaches",
Planlama,
26,
117-129,
(2016).
|
Akturan U., Bozbay Z.,
"Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı",
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi,
16,
139-152,
(2016).
|
Akturan U.,
"Modern Tüketimin Tarihçesi: Püritenlikten Dijital Çağa Tüketimin İdeolojisi",
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar,
52,
35-46,
(2015).
|
Ecevit M.Z., Akturan U.,
"Düşük Fiyat Garantisi Politikasının Satın Alma Sonrası Fiyat Araştırmasına Etkisinde Fiyat Uzmanlığının Rolü",
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar,
52,
47-62,
(2015).
|
|