Doç. Dr. Elgiz Yılmaz Altuntaş

Galatasaray Üniversitesi
E-Posta:
Telefon:
Faks:    
Dahili:   416
Ofis No.:   811
Doktora Université Bordeaux-Montagine EDILEC/MICA 2007
Yüksek Lisans Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı 2004
Lisans Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2002
Lise Saint-Benoit Fransız Lisesi 1997
Fakülte Kurulu Üyesi Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2018-
Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürü Galatasaray Üniversitesi 2018-
Yabancı Diller Bölüm Başkanı Galatasaray Üniversitesi 2015-2018
Doçent Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2013-
Eş Diploma Programı Koordinatörü Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2012-2016
Yardımcı Doçent Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2008-2013
Kişilerarası İletişim Anabilim Dalı Başkanı Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2008-
Araştırma Görevlisi Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2004-2008
  • Sağlık İletişimi
  • Kişilerarası İletişim
  • Etkileşimli Medya
  • Marka Yönetimi
Yılmaz Altuntaş, E.,  "Dijital Dönüşüm Uygulamalarının Kurumların Marka Değeri Üzerindeki Etkisi",  Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi - Egemia,  2/2018,  1-18,  (2018).
Karsak, B. & Yılmaz Altuntaş, E. & Sancar Demren, G.A.,  "Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma",  Uluslararası Reklam Çalışmaları ve Halkla İlişkiler Dergisi - HİRE,  1/1,  6-17,  (2018).
Öney Doğanyiğit, S. & Yılmaz, E.,  "Mobile Health Applications User Trends in Turkey",  Journalism and Mass Communication,  5/1,  44-49,  (2015).
Yılmaz, E. & Oral, S.G.,  "The Communication Dynamics of Turkish CEO s as Strategic Leaders in Change Management",  PRism Online PR Journal,  6(2),  ,  (2009).
Yılmaz Altuntaş, E.,  "Mobile Applications User Trend Analysis of Turkish Physicians in Digital Environments",  Current and Emerging mHealth Technologies: Adoption, Implementation, and Use,  Springer International Publishing,  189-200,  (2018).
Yılmaz, E.,  "Kurumsal Marka Değeri Yaratmada Finansal İletişim: Finansal Performans ve Halkla İlişkiler",  İletişimin Gücü,  Beta Basım Yayım,  120-145,  (2016).
Yılmaz Altuntaş, E.,  "Understanding and Adoption Social Media Tools and their Effects across Brand’s Strategies in Turkey",  15th Annual International Conference on Communication&Mass Media, ATINER,  1-16,  (2017).
Yılmaz, E.,  "The New Internet Discourse of Healthcare in Turkish Hospitals Social Media Pages",  5th International Conference on Communication, Media, Technology and Design,  ,  (2016).