Yılmaz Altuntaş, E.,
"Dijital Dönüşüm Uygulamalarının Kurumların Marka Değeri Üzerindeki Etkisi",
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi - Egemia,
2/2018,
1-18,
(2018).
|
Karsak, B. & Yılmaz Altuntaş, E. & Sancar Demren, G.A.,
"Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma",
Uluslararası Reklam Çalışmaları ve Halkla İlişkiler Dergisi - HİRE,
1/1,
6-17,
(2018).
|
Öney Doğanyiğit, S. & Yılmaz, E.,
"Mobile Health Applications User Trends in Turkey",
Journalism and Mass Communication,
5/1,
44-49,
(2015).
|
Yılmaz, E. & Oral, S.G.,
"The Communication Dynamics of Turkish CEO s as Strategic Leaders in Change Management",
PRism Online PR Journal,
6(2),
,
(2009).
|