Prof. Dr. Banu Müjde Karsak

Galatasaray Üniversitesi
E-Posta:
Telefon:
Faks:    
Dahili:   697
Ofis No.:   Mediar
Doktora İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler 2004
Yüksek Lisans Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler 1998
Lisans İstanbul Üniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı 1995
Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2018-...
Araştırma Yöntemleri Anabilim Dalı Başkanı Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2017-...
Fakülte Kurulu Üyesi Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2017...
Profesör Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2017-
Müdür Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 2013-2018
Doçent Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2011-2017
Müdür Yardımcısı Galatasaray Üniversitesi Medya Çalışmaları Araştırma ve Uygulama Merkezi 2008-2017
Yardımcı Doçent Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 2004-2011
Araştırma Görevlisi Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi 1995-2004
  • Kurumsal İletişim
  • Kurumsal İtibar
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Banu Karsak ,  "Usage of Cell Phones by Children: A Qualitative Research in Turkey",  Online Journal of Communication and Media Technologies Special Issue ,  ,  160-170,  (2016).
Nazlı Aytuna, Banu Karsak, Esra Albayrak ,  "A Proposed Model for The Turkish Political Parties Wes Sites' Efficiency: An Integrated Method Using Analytic Hierarchy Process",  International Journal of Information Technology and Business Management,  Vol 8,  55-72,  (2012).
Turhan Erkmen, Jale Minibaş, Banu Karsak ,  "Kadın Yöneticilere İlişkin Sosyal Temsiller: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir İnceleme",  İletiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  15,  45-58,  (2011).
Banu Baskan Karsak,  "Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği",  Marmara İletişim Dergisi,  15,  113-120,  (2009).
Banu Karsak,  "Web Sitelerinin Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirilmesi: En Beğenilen 20 Şirket Üzerine Bir Analiz",  İletiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  9,  165-180,  (2008 ).
Banu Karsak ve Halime Yücel ,  "Le couple homme et femme dans les publicités de parfums occidentaux en Turquie: essai d’analyse sémiotique",  Signes, Discours et Sociétés,  ,  ,  (2008).
Banu Karsak,  "Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından ‘Arçelik’ firması Örneğinde Web Sayfası İncelemesi",  İletiş(im), Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,  No: 1,  99-114,  (2005).
Banu KARSAK,  "Kurumsal İletişim ",  Kurumsal İletişim ,  Beta Yayınları ,  ,  (2016).
Banu Karsak (Ed.),  "Kurum Kültürü ve Kurumsal İletişim İçerisindeki Yeri ",  Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim,  Beta Yayınları,  29-36,  (2015).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "Crisis Communication on news portals: Onur Air",  Mass Media Research: International Approaches Yorgo Pasadeos, Dimitra Dimitrakopoulou (Eds.),  Athens Institute for Education and Research,  133-140,  (2006).
Banu Karsak ve Gaye Aslı Sancar,  "Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma",  International Conference on New Trends in Communication,İstanbul Ticaret Üniversitesi,  303-312,  (2017).
Banu Karsak ,  "Modern Yaşamın Vazgeçilmezi: Cep Telefonu” Çocukların Medyayı Alımlama ve Kullanım Biçimleri Araştırması Projesi",  Uluslararası Çocuk ve Medya Kongresi,  138-146,  (2013).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "New Marketing Public Relations Trend. Customer As a Business Partner in Corporate Innovation Strategies",  14th International Conference on Industry, Engineering and Management Systems,  194-203,  (2008).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz,  "How Chinese Toys Managed Crisis Communication In Turkey? ",  12th International Conference on Reputation, Brand, Identity & Competitiveness,  ,  (2008).
Banu Karsak ve Elgiz Yılmaz ,  "An evaluation of customer oriented campaign management on value-enhancing relationships",  12th International Conference on Industry, Engineering and Management Systems,,  387-396,  (2006).